SMARTE & EKSKLUSIVE NY SKO
Big sizes to all of you

Bestilling af sko
Sådan bestiller du sko på www.nysko.dk. Find først den sko, du ønsker at købe. Tryk på Bestil-knappen ud for skoen. Når du trykker på Bestil skifter skærmbilledet til indkøbskurven og du bliver bedt om at vælge str. Herefter har du mulighed for at fortsætte og gennemføre bestillingen eller afbestille skoen igen.

Når du er tilfreds med valget af sko, kan du fortsætte med at foretage bestillingen. Under info ved hver sko kan du se hvilke størrelser, skoen fås i. Når sko størrelsen er valgt, udfylder du bestillingslisten med navn, adresse og e-mail. Det er vigtigt, at disse oplysninger er korrekte. Vælg herefter betalingsform – vær opmærksom på, at det er portofrit ved betaling med Dankort på kr. 299  og over. Kontrollér at oplysningerne er korrekte. Ret eventuelle indtastningsfejl og tryk på knappen Send bestillingen.

Når du har trykket på Send bestillingen skrifter skærmbilledet, og du ser din bestilling. Først når du klikker på Bekræft ordre er bestillingen gennemført. Herefter modtager du elektronisk en ordrebekræftelse, som sendes til din e-mail adresse. Derfor er det vigtigt, at du på bestillingslisten har indtastet korrekt e-mail adresse.

Din bestilling vil blive ekspederet i løbet af 1 - 3 dage alt afhængig af betalingsform. Det går hurtigst med dankort. Til Sverige skal man regne med 2 dages længere leveringstid. Til Norge desværre 14 - 30 dage længere.

Betalingsformer og levering
I øjeblikket tilbyder vi tre forskellige betalingsformer: Betalingskort (Dankort, VISAKort, EUROCard/MasterCard, Visa-electron), forudbetaling og postopkrævning.

Uanset hvilken betalingsform du vælger, sendes dine sko ud til dig med postvæsenet.

Ved levering og betaling pr. efterkrav vil bestillingen blive ekspederet næstfølgende hverdag.

Sådan forholder du dig ved svigtende levering
Hvis du ikke modtager dine sko som forventet, bedes du kontakte os på info@nysko.dk eller tlf. +45 26 83 93 11.

Betalingsbetingelser
Du har retur- og bytteret.
Ved betaling med dankort eller kreditkort til levering i Danmark og ordren er på mindst kr. 299 leveres fragtfrit og med gratis returfragt. Bestillinger under kr. 299 leveres også fragtfrit, dog skal du selv betale returporto, hvis du vælger at returnere vare. Du har fuldstændig retur- og bytteret. Varerne kan du returnere inden 14 dage. Varen skal returneres i ubeskadiget stand, dvs. at sålerne ikke må være slidte. Angiv returårsagen og medsend faktura nr. Send det med den medsendte adresseseddel (gælder ikke pr. efterkrav). Ønsker du at bytte, skal du lave en ny bestilling over nettet, medmindre det er til en anden str. så kan du bare skrive på fakturen hvad du ønsker i stedet.

 

Anmærkning og reklamation
Hvis en sko har fejl eller er skadet, bedes du kontakte os, så vi kan løse problemet. Dine spørgsmål besvares enten ved henvendelse med email: info@nysko.dk. På telefon +45 26 83 93 11.

Transport
Vi sender dine sko til dig som pakke med postvæsenet.
N.Y.SKO står for transportrisikoen mellem os og dit posthus. Er pakken og/eller indholdet skadet, skal du anmelde det på posthuset eller hos postbudet. Opdager du en skade ved åbningen af pakken, så kontakt os. Du kan ringe +45 26 83 93 11 eller maile info@nysko.dk til os.

Registreringspolitik
Vi registrerer de oplysninger, du giver ved bestilling, dvs. navn, adresse, tlf., og e-mail. Oplysningerne anvendes kun i forbindelse med levering af varen og gemmes udelukkende til brug for bogføring. De videregives ikke.

Vi anvender cookies på hjemmesidens abonnementsdel, hvor din e-mail adresse huskes, således du let kan se hvilke interesseområder, du abonnere på og let kan ændre disse.

 

N.Y. Sko, Langelandsvej 12C, Middelfart DK-5500, CVR: 41842911
Alle priser er i danske kroner (DKK) og inklusiv moms. Fri fragt i Danmark ved betaling med dankort. Der tages forbehold for udsolgte varer og tastefejl.